loading...
بدون شرح
سید محمد موسوی بازدید : 83 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
 

دیگه مجبور نیستی هر جا که میری ازم اجازه رفتن بگیری

میشه با هر کی که میخوای بجوشی اصلا هر چی دلت میخواد بپوشی

میشه به هر کی میخوای دل ببندی یا با غریبه ها بگی بخندی

وقتی دیر میکنی یا میری جایی دیگه نیستم بهت بگم کجایی

نرو تنهام نذار با درد و غم هام اگر چه دل خوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایش گذشتم به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام

نگو میبینمت یه روز دیگه آخه احساس من اینو نمیگه

نمی تونم قبول کنم نباشم تر و خشکت کنه یه مرد دیگه

خداحافظ همیشه بهتر از من همیشه یا که هر جا سر تر از من

تو چشمات بهترین بودم تو دنیا نمی دیدی اگر چه کمتر از من

خداحافظ که رفتم بی بهونه از این خونه دلم بد جوری خونه

به جای سر به روی شونه ی من تو یادم خاطرات تو میمونه

اگه کوه طلا واست بیاره اگه دنیارو زیره پات بزاره

بازم دستای خالیم خوب میدونن که هیچ کی قدر من دوستت نداره

گلت خشک شد ولی هرگز نمرده

زمان بوی تورو از خونه برده

دلم خوش بود میای یه شب تو خوابم

ولی چند ماه که خوابم نبرده

داری میری ولی پیشت میمونم واست هیچ چی نبودم خوب میدونم

ولی من در عوض هر جا که باشم واست تا آخر عمرم میخونم

شاید خیلی چیزا میخواسی اما.......منم هیچی نداشتم پات بریزم

این قدر بغضم رو پنهون کردم از تو از اون روزی که تو رفتی مریضم

قدیما یادمه میرفتی جایی حداقل یه خداحافظ میگفتی

چقدر آسون شدم باهات غریبه بازم پشت سرم چیزی شنفتی

الان داغی نمی فهمی چی میگم مدیونی اگر یادم بیفتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مراقب باشید چیزهایی که دوست دارید به دست آورید وگرنه مجبور خواهید شد چیزهایی را که بدست آورده اید دوست بدارید ××××××××××××××××××××××× ××××××××××××××××××××××× تو كجایی سهراب؟
آب را گل كردند
و چه با دل كردند
زخمها بر دل عاشق كردند
خون به چشمان شقایق كردند
 در همین نزدیكی
عشق را دار زدند
همه جا سایه دیوار زدند
 گفته بودي قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
دورخواهم شد ازاین شهرغریب!
قایقت جا دارد؟
كه نجاتم دهى ازاين گرداب؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 8,253